در پیچ و تابِ بودن

امید هیچ معجزی ز مرده نیست, زنده باش

در پیچ و تابِ بودن

امید هیچ معجزی ز مرده نیست, زنده باش

اینجا واقعا لبخندستان ِ کلوس‌آپ است ! :)

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ق.ظ
داشتم هفته‌نامه همشهری جوان را میخواندم، به صفحات آخر که رسیدم خسته شدم. صفحات آخر را همینطوری ورق زدم تا بروم بخوابم! که چشمم خورد به یک نقاشی پر رنگ و لعاب، نقاشی یک پسر واقعی در یک دنیای کارتونی! خیلی از نقاشیش خوشم آمد. به پایین صفحه نگاه کردم نوشته بود: لبخندستان همین جاست: www.labkhandestan.com
همان لحظه آدرس سایت را تایپ میکنم تا ببینم لبخندستان کجاست؟!  لبخندستان کلوس‌آپ یک مسابقه یا نمیدانم یک بازی یا یک تبلیغ است. به هر حال هر چیزی که هست این قدرت را دارد که برای چند دقیقه لبخند را روی لبهابمان بیاورد و به چشم‌های خسته و بی رنگمان دنیایی از رنگ ها و نقاشی های زیبا را هدیه کند.
 - در این بازی باید یک نام و نام خانوادگی برای خودت انتخاب کنی و سپس وارد شهری که توی آینه قرار دارد شوی. شهری که افسرده شده است و تو باید به مردم آن شهر لبخند ببخشی! بعد از انتخاب نام باید شاهزاده‌ات را انتخاب و سپس برایش لباس انتخاب کنی بعد به نصایح پیرمرد شهر گوش کنی و راه بیفتی تا بخندی :)
(برای سرگرمی چند دقیقه‌ای خیلی تبلیغات خوبی است)


نظرات  (۹)

من این مسابقه رو شرکت کردم. 
بازی بی سر و ته و مسخره ایه!! 


پاسخ:
گفتم که برا سرگرمی چند دقیقه‌ای خوبه :)
به هر حال یه بازی که نیست یه تبلیغه
منم تو بازی شرکت کردم ولی از اسمو آدرس دادن ترسیدم و دیگه ادامه ندادم.گفتم شاید هکر باشن و بخوان سیستمو هک کنن.بعد اخازی کنن ازم.
پاسخ:
:)
من این بازی رو بازی کردم و در عین ناباوری برنده هم شدم مثل معجزه بود :))))))
پاسخ:
آفرین :)))
آقاااااا من ده میلیونمم همین امروز گرفتم،البته به جز من ۴ تا برنده دیگه هم بود که هیچ کدوممون فک و فامیلاشون نبودیم :))))
پاسخ:
مبارکههه :)
جایزش 10 میلیون بود؟!!! من نمی‌دونستم وگرنه یا بازی می‌کردم یا یه جوری فامیل می‌شدم باهاشون :)))
سلام به همگی من برنده تیمی هستم همراه با سارا جایزه رو گرفتیم حقیقت داشت
پاسخ:
سلام، برا شما هم مبارکه :)
فک و فامیل نبودن حقیقت نداره
پس چرا اسم کسانی رو که برنده شدن با ذکر نام تیمشون نذاشتن
فقط کلاهبرداری بود
شما هم شاید جز فک و فامیل دوستاشون بودید
من خودم ناعدالتی رو تو این بازی با چشمام دیدم
صبح تا شب بازی کردم
حتی شبا هم نخوابیدم
یه پاور کامپیوتر سوزوندم
نفر سوم بودم
تقلب هم نکردم
پس چی شد
جایزه به نفرات 11111111111داده شده
وگرنه اسم تیمشون هم اعلام میکردن
در ضمن یه ایمیل هم نذاشته بودن تا باهاشون ارتباط داشته باشیم
فکر کنم جز سایتهای کلاهبرداری بود
کاش از اول بازی نمی کردم
خمیردندانشون هم حتما فاسد شده که این بازی رو گذاشتن تا اونا رو بفروشن

پاسخ:
واقعا صبح و شب این گیمو بازی کردین ؟! چرا آخه؟!!!! من تو این پست هم نوشتم برا تفریح چند دقیقه‌ای خوبه! من خودم تا 2 دقیقه هم بازی نکردم! اصلا خبر ندارم سیستم جایزه دهیش چطوری بود. من نوشتم این گیم دنیایی از رنگ و نقاشی رو به چشماتون هدیه می‌ده. همین، نه اینکه این گیم، گیم خوبیه و بازیش بکنین!! من در عرض همون چند دقیقه ای که ثبت نام کردم و یکم خندیدم اومدم بیرون!! نمی‌دونستم شاید پستم اینو القا بکنه که من خودم گیمو بازی می‌کنم و راضیم!!
به هر حال من نمی‌دونم تقلبی بود یا نه، ولی از این به بعد حتما خیلی دقت بکنین و چه تقلبی بود چه نبود صبح و شبتون رو پاش نگذارین :)
چرا سایتش باز نمیشه ؟ من شرکت کردم اما نتم ی مدت قط بود نتونستم برم الان اومدم برم هرکار کردم باز نشد. غمگینم...
پاسخ:
نمی‌دونم! ولی از نظرات بچه‌ها معلومه مسابقه دیگه تموم شده، غمگین نباش :)
این ها کلاهبردار بودند
خدا لعنتشون کنه چون باعث شدن من و دوستام وقت بذاریم و صبح تا شب کلیک کنیم.. اونایی که برنده شدن فقط در صورتی که صبح تا شب و شب تا صبح 2 برابر کلیک می کردن برنده شدن بازی رو.
که من مطمئنم همش برنامه سر کاری بوده چون اسم های مستعار انتخاب کردن واسه شرکت کننده ها که معلوم نشه اصلا برنده کیه...
پاسخ:
ای بابا، همه چه دلشون پره ! :)
پ نه فکر کردین کلاهبرداری نبوده؟!!
مسابقه ای که خیلی ضعیف طراحی شده و میشه انواع و اقسام تقلب ها کرد ارزش وقت گذاشتن نداره.
من 1 روز بازی کردم بعد به شماره های شرکتشون زنگ زدم کسی برنداشت فهمیدم چقدر بی صاحبه این شرکت و مسابقه!
بنده خدا یکی از دوستان 2 ماه بازی کرد و جزو 3 تای اول در بخش گروهی شد و چیزی بهش نرسید!
اینایی که اینجا گفتن جایزه گرفتیم معلومه چه کسایی هستند! باشه ما باور کردیم!
پاسخ:
خوب خدا رو شکر که شما بازی نکردین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی