در پیچ و تابِ بودن

امید هیچ معجزی ز مرده نیست, زنده باش

در پیچ و تابِ بودن

امید هیچ معجزی ز مرده نیست, زنده باش

تا قرون آخر از جسمتون استفاده کنین

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ
آیا در زندگیتان به هیچ دردی نخورده اید ؟! آیا جوانی را به باد داده اید ؟! آیا هم اکنون جوانید و در حال به باد دادن جوانیتان هستید ؟! آیا هنوز خردسالید و قرار است جوانیتان را به باد دهید ؟!

خدا شاهده مام مثل شماییم :دی

اینا مهم نیس اگه از بُعد روحتون نتونستین استفاده کنین، نتونستین روحتون رو پرورش بدین عوضش میتونین از جسمتون تا قرون آخرش استفاده کنین. چطوری ؟! اجاره بدین توضیح بدم

1- خیلی راحت میتوانید به سایت اهدا عضو سر بزنید و آنجا یک عدد فرم پر کنید و بدین ترتیب بعد از مرگ و در به دریتان حداقل به دردی خورده باشید ! ممکن است بگویید اگر مرگ مغزی نشوم چه ؟! اینجا باید بگویم مهم نیست ! چون نسوج شما در صورت مرگ طبیعی هم قابل اهداست. خیلی خیلی خیلی راحت تر از آنی که فکر میکردید شما به درد خوردید.

خوب بریم سراغ مورد بعدی

2- اگر خیلی خیلی وضعتان خوب است و میتوانید ماهی حداقل پنج هزار تومن برای چیپس و پفک و از این جور چیزها بدهد و میل کنید و چربی اضافه کنید ما پیشنهاد میدهیم حتی از چربی هایتان هم در راستای مفید بودن استفاده کنید ! بله شما میتوانید از آن 5 تومن 4 تومنش را به چربی تبدیل کنید و هزار تومنش را در جیبتان نگه دارید و بروید به سایت محک بعد خیلی خیلی خیلی راحت تر از آنی که حتی فکرش را بکنید با هر ماه هزار تومن لبخند بر لب بچه های خوشگل موشگل محک بیاورید.

میماند مورد سوم

3- سومین مورد خیلی دنگ و فنگ دارد و من خودم هنوز انجامش نداده ام چون تنبلم ! در سومین مورد بعد از اینکه نسوج یا اعضای شما اهدا شد شما میتوانید جسد خود را به دانشگاه ها برای تشریح اهدا کنید و بدین سان اگر خودتان حوصله ندادید درس بخوانید حداقل در پیشرفت علمی دیگران و کشورتان سهیم باشید منتها یک سایت مشخص ندارد که من بگویم بروید به اینجا بعد خیلی خیلی خیلی راحت جسدتان را اهدا کنید وگرنه من خودم میرفتیم دیگه والا !

دیدید ؟! انصافا بهتون یاد دادم تا قرون آخر از جسمتونو استفاده کنیدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی