در پیچ و تابِ بودن

امید هیچ معجزی ز مرده نیست, زنده باش

در پیچ و تابِ بودن

امید هیچ معجزی ز مرده نیست, زنده باش

کوتاه بیا ! عمرم به نیامدنت قد نمی دهد...

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ب.ظ

دلم شعر میخواست به محض اینکه در قفسه محبوب ترین کتابهای شهر کتاب دیدم خریدمش !

شاعر شعرهایش را خیلی زیبا سروده ولی من هیچ حسی نسبت به شعرها ندارم ! بیشتر به درد پسرهای عاشقی میخورد که عشقشان گذاشته رفته یا به هر نحوی ترکش کرده. یا اصلا ترکش هم نکرده حتی !

این کتاب را پیشنهاد میکنم آن دسته از پسرهای عاشقِ دل باختهِ حزینِ دور از یار بخوانند ! یا آن دسته از پسرانِ عاشقِ همجوار با یار حتی ! و خلاصه تمام کسانی که عاشقند یا نمیدانم به چیزی به اسم عشق اعتقاد دارند ! به درد ماها نمیخورد خلاصه :دی

از آن کتاب هایی نیست که بعد از خرید  یک نفس راحت بکشی که چه خوب شد این کتاب رو خریدم. اگه نمی خریدم چی ؟!؟

جلد کتاب

قسمت هایی از کتاب :

* نبودنت

  در شان تو نیست !

  به من فکر نمی کنی

  لااقل

  به شان خودت فکر کن ...

* این دوری تو

  دست و بال مرا بسته،

  وگرنه بال می زدم

  تمام دوردست های تو را...

* دست از نوشته های من بردار !

  دستم به نوشتن نمی رود،

  بس که از دستم رفته ای...

(("کوتاه بیا ! عمرم به نیامدنت قد نمی دهد" ، مجموعه شعر کامران رسول زاده ، قیمت : 6200 تومان ))

نظرات  (۲)

  • حامد(جوون دهه شصتی)
  • ما درکل چه عاشق باشیم چه نبایم چه شکسته رو نوش جان کرده باشیم چه پیروز شده باشیم این کتابا به مزاجمون خوش نمیاد :) ولی از معرفی کردنش توسط شما سپاسگذاریم

    +ممنون بابت حضور گرمت [گل]
    پاسخ:
    :)
  • شرف الدین
  • عمیقا با این مدل کتابهای شعر مشکل دارم! به نظر من شعرای جدید خوب شعر نمیگند مگر اینکه خلافش ثابت بشه
    پاسخ:
    من در چند مورد دیدم که خلافش ثابت شده :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی