در پیچ و تابِ بودن

امید هیچ معجزی ز مرده نیست, زنده باش

در پیچ و تابِ بودن

امید هیچ معجزی ز مرده نیست, زنده باش

-

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۷ ب.ظ
پوستم به یه چیزی حساسیت داده رفتم پیش دکتر گفت به اسید بالا حساسیت داده از شامپو بچه به جای صابون و مایع دستشویی استفاده کن الان یه شامپو بچه خریدم انقد ذوق دارم هی میرم دست و صورتمو میشورم !

من میدونم اون زمانا که مامان بابای ما برا ما از اینا نمیخریدن مامانم منو با سفید آب و صابون مراغه میشست من خیلی ناشکری کردم الان خدا میخواد جبران کنه پوستمو اینطوری کرده من عقده هامو جبران کنم :D

نظرات  (۱)

سلام!چه قشنگ مینویسین!اگه دهه هفتادی هستین به من یه سر بزنید!ممنون

راستی با اجازتون یکی پستاتونم برداشتم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی